Fan vad jag älskart!

En ledig dag med lilla W avklarad. Jag påminns hela tiden av hur mycket jag njuter av att få vara hemma och busa med W. Höra han säga mamma, höra hans skratt, trösta honom. Tiden bara flyger iväg när jag sitter där på golvet och leker. 4 timmar har jag suttit på vårt vardagsrumsgolv, känns som om jag precis satt mig. Att få tillbringa dagen med W är det bästa jag vet. Jag älskart!

Det gör så ont i mig att tänka på att han inte får träffa mig så mycket. Undra om han är medveten om det själv.. om han saknar mig som jag saknar honom. Lilla pluppisen :( Nåväl, idag har jag verkligen fångat dagen. Nu sover i alla fall lillpluppisen och imorgon väntar en ny dag. En dag med födelsedagsfirande och god mat.

Glömde bort kameran idag så det blev ett sånt där tråkigt inlägg utan foton igen.

Appropå ingenting.. Det är så jäkla komiskt. Grannarna börjar ALLTID att hammra och borra när W gått och lagt sig. Det slår aldrig fel och då menar jag aldrig. Undra om dom vet att han går och lägger sig vid 18? Dummisar är dm vilket som då W vaknar hundra gånger.

Kommentarer
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Jag tycker inte att man borrar eller spikar vid den tidpunkten faktiskt :P

2010-12-20 @ 19:08:28
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: mtbq

Hej Denice!

Måste börja med att säga att jag tycker din blogg e kanon!!!

Han kollar in här några gånger nu..... Våra söner e typ lika små/stora :)

Nu var jag bara tvungen att skriva till dig för det var så lustigt att våra grannar borrar också just när Hugo ska sova...... fast middag :) Flera dagar har det vart så nu hi hi hi hi

2010-12-20 @ 21:57:46
URL: http://www.miabq.blogspot.com
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: ja det va gaalet verkligen. säkert 30 pers inne i det lilla väntrummet och EN läkare! Inte konstigt att det tog sån tid liksom, tyckte så synd om två pojkar som satt där med brutna armar och bara fick vänta, och vääänta... Men men, man ska väl vara glad att vi ändå har en hyffsat bra vård, men köerna är fan hemska.

2010-12-20 @ 22:35:30
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0