Saker som gör mig galen (del3)

S.T.R.E.S.S

Stess kan göra mig fullkomligt GALEN, på riktigt. Fast inte all stress, bara när något stressar på ens tillfälliga stress. Ett exempel då. Det är nu ni ska leva er in.. Jag står i hallen och klär på mig ytterkläderna, jag ska till jobbet. Wilgot skriker i bakgrunden, det blir varmare och varmare. Jag ser hur klockan blir mer och mer. Jag kommer på att jag glömt något. Nu är det riktigt varmt, jag vill bara slita av mig alla kläder.. Wilgot skriker.. skorna vill inte gå på igen.. Halsduken åker för ansiktet, mössan kliar.. Jackan knöglar. Väskan glider av armen.. Tänk er att ni har världens jäkla pms också.. Då är inte tårarna långt borta vill jag lova. Så fort jag kommer utanför dörren är allt somvanligt igen och den känslan.. oj vad skön den är! Haha!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Årets Julkalender är i full gång, finfina priser VARJE dag!

Åh, vad jag känner igen mig i den känslan... kram!

2010-12-12 @ 19:14:49
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Jennie

Hahah den där stressen känner jag igen, det värst som finns :p

2010-12-12 @ 20:51:11
Postat av: Lina

Haha.. ursäkta att jag skrattar, men jag känner igen mig så himla väl! :)

2010-12-13 @ 20:23:33
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0