Dagens händelser in das punkt.

1. Hemmamys. Wilgot gör verkligen min morgon. Underbart!
2. Trotsa vädret, så himla mysigt när det flyger in snöflingor innan för jackan.
3. Fika och shopping med fina Gabbi, köpte en luktagottis.
4. Trotsa vädret igen, om detta väder är mänskligt så heter jag Ernst.
5. Handla mat, va fan ska vi äta döööö?
6. Trotsa vädret. Kassarna flyr, ungen otrivs i vagnen och flingorna piskar i ansiktet.
7. Äntligen hemma, håller på att kissa på mig. In på toan, ner med ungen på golvet...ah ljuvligt.
8. På med ugnen, in med hemmagjorda pizzan. Dotfar gott!
9. Here i am mätt som aldrig förr. Vafn åt jag så mycket för?

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan.
Glöm inte att vara med och tävla HÄR! Sista dagen idag ju! Skynda skynda!

Lite svar på frågor..
Malin undrade om jag inte kunde fota mitt hår i olika vinklar. Jovisst kan jag göra det, ska försöka komma ihåg det nästa gång. Om tiden finns dvs :) Bakifrån blir lite svårt dock, men i give it a try. Sen undrade hon vad jag sminkade mig med för mascara och det är den där "false lash" från Max Factor. Skit bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0