10 st pinsamheter.

Vad är värst?

1. Du upptäcker efter 1 timme att pappret från ditt senaste toalett besök sitter fast i byxorna.
2. Du är ute med ett gäng vänner när någon plötsligt säger att det hänger ut något otrevligt ur din näsa.
3. Dina byxor spricker inne på HMs mellandagsrea och ett 30-tal människor ser detta.
4. Du faller pladaskt på mage när du ska rusa över övergångsstället, det är rusningstrafik.
5. Du har storhandlat för 2000kr men har inte råd att betala och bakom dig står ett flertal personer.
6. Du råkar lägga största brakskiten på första daten.
7. Du råkar gå in i en glasdörr på väg in till cafét.
8. Du grattar din vän till graviditeten och får till svaret "Jag är inte gravid".
9. Du bär urringat på ett möte och upptäcker efteråt att bröstvårtan syns.
10. Du råkar putta till en äldre dam när ni ska kliva på bussen, hon faller och börjar gråta.

Jag tycker nog 8an eller 9an är värst.






Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Hahaha, jag håller med dig ;) 9 tror vore värst för mig.

2010-11-09 @ 15:54:35
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag tycker nummer 10, då det rör en äldre dam. Skulle vara fruktansvärt!

Dom andra sakerna skulle vara pinsamma, men det är ju saker som bara rör mig själv :P

2010-11-09 @ 16:17:14
Postat av: Plutten

Jag har lyckats med nästan alla de där sakerna...och allt är fan lika pinsamt...eller kanske att den med bröstvårtan är värst av alla:P

2010-11-09 @ 19:34:44
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

2010-11-09 @ 20:46:10
URL: http://mammagala.se
Postat av: Madde

Haha gud vilken rolig lista :D



Sv - Hellre slask än snö haha. Jag är inget snöfan alls ;) .

Va tråkigt :( . Jobbigt när man inte vet vad man ska göra. Vad säger BVC då?

2010-11-09 @ 22:03:51
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde

Sv: Hmm, borde ju finnas något mer man kan göra tycker jag. :/

2010-11-09 @ 22:17:48
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0