Fredags...nys?

Arbetsdagen flöt på väldigt bra, fort gick det. Glömde till och med bort fikarasten och det händer då int ofta ;) Snörvel och nysningar har följt med hela dagen. Har haft pytte feber, sådär så man blir lite yrslig och stonkig haha. Än så länge håller den sig där och förhoppningsvis så går den inte upp. Hela familjen är förlylda just nu. Jag åker alltid på allt.. Fast det senaste året har jag klarat mig ifrån att ligga däckad iaf så det får man tacka för :)

Nu blir det lite fredagsmys, eller fredagsnys :)


sv till linnea som skrev att jag alltid är sjuk..
Japp Linnea, jag åker på allt och jag är jäkligt trött på det. Men så har det alltid vart, enda från födseln. Dock har det blitt mycket bättre på mina "äldre" dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0