Mitt lilla monster



Yes, trots x2 here we come and i AVSKYR it.

Om vi tar trots två gånger om så får vi fram Wilgot, my son. Han är inne i världens trots period och får han inte som han vill ja då är det kört tills han får något att äta(?). Frågan är nu, ger jag min unge för lite mat? Nepp han äter som en hel karl...och en hel kvinna. Han kan äta en stoooor portion med gröt och ändå få i sig lika mycket till, inte för att han får det men iallafall. Får han inte som han vill ja då kastar hans sig ut vart som helst, baknar huvudet i väggen, golvet och soffan. TROTS, ett underbart ord med en underbar innebörd.

När han inte trotsar är han dock världens goaste just nu, så otroligt charmig och pratar om allt. Mammas bästa♥
Meducin (ja som pippi säger) mot trots? GIVE ME!

Kommentarer
Postat av: Fia

Känner igen mig, Vilhelm är precis sådär just nu.

Han kan vara jätte mysig och ge en massa pussar och kramar, men får han inte som han vill såå bankar han huvudet i saker...

2010-11-04 @ 08:48:21
Postat av: Agnieszka 2barnsmorsan

Jag följer!!!



Hoppas du får en fin dag! kramar

2010-11-04 @ 08:55:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lotta

Hej!!

Jag känner igen den trotsen Hugo var som vildast bankade huvudet i allt.Han kunde bara slänga sig bakåt när han inte fick som han ville.. Som tur har han slutat med det nu.. :-)

2010-11-04 @ 08:55:36
Postat av: Tova

Åh, Elliot är också inne i nån sorts trots-period just nu. Eller, trots kanske man inte kan kalla det vid 10 månader, men han blir SÅ arg när han inte får som han vill... och han vill alltid det som man själv inte vill, haha...

2010-11-04 @ 21:58:07
URL: http://trasslet.se
Postat av: Sabina

Tålmod och vara konsekvent är det enda som hjälper! Håll ut, det kommer att gå över. (men sen kommer det alltid igen lite senare....)

Man får välja sina strider.

Pontus kunde grina i upp till 40 minuter om han inte fick som han ville. Nu är det kanske bara 5 minuter :-)

2010-11-25 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0