Blodbad



Gårdagens mat blev helt okej, smaskens.
Blev tok mycket kvar så det fick även bli dagens middag haha. Idag har vart en städardag, usch vad jag hatar sånna. Vi har röjt som aldrig förr och det känns i kropp & själ. Det roligaste är att det redan nu ligger grejer ÖVERALLT, jag hajar int. Jag vet att jag inte borde göra detta men jag skyller på den lille. Han älskar att plocka ur och i saker i olika lådor, städa på sitt sätt om man säger så. Appropå den lille så slog han i munnen rejält idag och började blöda för första gången i sitt liv. Jag förvandlades snabbt till världens höna och började sjunga "pa papappa pa"..ja som en höna.. tog sedan fram en glasspinne som han fick smaka på. Nåväl, det slutade iaf att blöda och vildingen blev nöjd :) GOOD WORK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0