Baaaaam!


Baaam sa det när brevbäraren släppt ner allt i brevlådan.
2 st paket med framkallningar från Fuji samt ett paket från Campadre samt ett AVI.

Framkallningarna var super fina, verkligen! Är jag så bra på att fota frågade jag mig själv. Tydligen så är jag det. Är verkligen super nöjd. Kostade typ 20 kr för 40 bilder så det är helt okej :P Har även gjort 3st förstorningar som ska pryda våra väggar, antar att det är dom som ligger och väntar på att hämtas ut. Spännande! Valde att förstora dom 2 stora bilderna på collaget samt den där han ler med hela ansiktet (uppe i högra hörnet). Hoppas det blir bra och att dom passar. En viss Denise tänkte inte på att mäta ramarna haha. Passade även på att framkalla lite collage till Wilgots förskolebok (trygghets bok, en bok om "Jag och min familj"). Satt och pysslade lite med den idag men den är inte klar än.

Mina två mascaror anlände också. DOCK inte dom jag ville ha utan dom skickade ut en ersättningsvara (som jag godkände) eftersom att min favorit mascara hade tagit slut medan jag beställde. Som tur är så var den mascaran jag fick jäkligt bra. Annras hade det blitt smisk hähä.

Kommentarer
Postat av: M

Vilka fina bilder du tar =)

Hur har du inställningen på kameran för att få såna där ljusa bilder? Där bakgrunden är typ helt vit och t.ex Wilgot syns jättebra? Hoppas du förstår hur jag menar ;-)

2011-04-14 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0