Det var ett tag sen.

Hej!
Har vart lite glest med uppdatering dessa dagar. Tors och fre jobbade jag. På fredag kväll så kom min vän Ida upp och hälsade på. Trevligt trevligt! Det blev en massa prat och mat. På lördagen åkte hon iväg en snabbis på barnkalas och efter det så åkte vi och handlade massa mat. Åkte även och hämtade storprinsen på jobbet. Väl hemma så lagades det grekist. Natten tills idag blev stackars Ida magsjuk :( Så hon har legat däckad i vår soffa sen dess. Så nu håller jag tummarna att vi andra klarar oss från denna magsjuka from hell. Men det är la inte så troligt va? Wilgot fick feber nu på eftermiddagen och förhoppningsvis (snälla gode gud) så blir det inte mer än så.

Jag är mega super duper trött så det blir inte roligare än såhär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0