Fredagsmat.


Wilgot April 2010 ♥

Snart kommer pappa S hem med en matkasse. Han ska stå för matlagningen idag (guu så skönt) och han ska laga till en köttbit och till det serveras det sallad, beja och klyftisar. Gottis! Mat är alltid godast när man slipper laga den själv, inte sant? Efter maten blir det lite mys i soffan innan jag ska dejta kudden. Ska upp runt 05.00 i morgon. Huja! När jag väl kommit upp så väntas en lång arbetsdag, 11tim.

Det är svårt att hitta på något att skriva om då det inte händer ett jäkla dugg. Wilgot är sjuk och därför blir det inga äventyr. Hade tänkt gå ut idag då jag trodde att hans mage var bättre men det sket sig (ha ha ha). Ni får hålla humöret uppe tills det händer något roligare helt enkelt.
Nu vaknade huliganen. Bäst jag går innan han blir arresterad.

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

oja! Där håller jag med dig om ^^, Det som är godast i den glassen är det som är innuti glassen dvs den där bruna grejern :D

2011-04-22 @ 19:39:17
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar din blogg<3 Den är så underbar. Både du och Wilgot! :D Riktigt litet charmtroll dendär grabben :-) Längtar själv tills jag får barn och jag är bara 14. Tack för mig och ha det bra!

Kramkram

2011-04-23 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0