Frisk luft


Lilla familjen på språng ♥

Vi är nyss hemkomna från en promenad ute i det fina vädret. Wilgot fick gå hela vägen till centrum vilket tog ca 40 minuter (det brukar ta max 10 min utan en gående Wilgot). Härliga väder, like like like. Hem kom vi med varor för 400kr trots att vi bara skulle ha mjölk till gröten. Dyr mjölk måste jag säga :P

Nu vilar W men bara en pyttestund. Han vaknade nämligen när jag väckte honom 10.40. Det är inte ofta man vaknar först och ser att kl är så pass. Men det var skönt vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Inger

Sötnosar!

2011-04-17 @ 16:21:28
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha ja, vist är de toppen! De håller liksom fläsket på plats så att säga haha ;)

2011-04-17 @ 16:30:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: Yohanna

Vaaaa??? Vaknade han efter en hel natts sömn först klockan 10.40? Det skulle aaaaaaldrig hända härhemma kan jag säga!! Sovmorgon i hög grad här är typ 07 eller 07.30 på sin höjd.

2011-04-17 @ 19:06:53
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0