YES, YES, YES!!

Det var bihåleinflammation. Att det var en kraftig sådan skiter jag fullständigt i bara jag slipper tandläkarn.
Behövde inte ta någon snabbsänka för det var solklart. Dessvärre blev jag 400kr fattigare på all medicin. Nässpray, antibiotika och nässkölj. Hurvida jag ska lyckas med den där nässköljen är fortfarande en gåta. Att få vatten i näsan tycker jag är bland det värsta jag vet och nu ska jag få det 3 gånger om dagen i varje näsborre... Hujedamig. Hon sa att det skulle ta ett par dar att bli fri från den värsta smärtan.. Men jag hoppas att det går liiiiite fortfare än så. "Jag pallar inte trycket"...he he he.

Wilgot charmade hela läkarmottagningen (vi går hos en privat) med sitt bästa humör.
Undra varför ungen inte kan vara lika go & glad när vi är hemma? Haha. (Speciellt nu när mammsen helst av allt vill sitta med huvudet uppåt hela dagen lång.) Nåväl, time to gosa med min skrutt. Kram på er!


Hur gör man med en nässkölj?
Jag förstod ingenting av det hon förklarade. Gör det ont? Kommer jag dö?.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så skönt att det var bihåleinflammation och inte tanden. Finns ju inget värre än att gå till tandläkarn tycker jag!

Fick du också Kåvepenin? Tycker man ska äta så himla mycket tabletter, för mig är det 2 stycken/3ggr dagligen i tio dagar. Jag hatar att ta en massa tabletter och framför allt nu när jag är gravid, men måste man så måste man ju tyvärr.

Jag hade fasen velat ha en nässkölj :P Du får berätta om hur det går! Verkar ju ganska obehagligt, haha. Men bra ska det ju vara! :)

2011-04-12 @ 06:46:23
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0