5 snabba!

1. Fanskapet till medicin ger mig en halsbränna from hell. Varför vaaaaarför?
2. Jag och Wilgot badade 40 min idag. Allt slutade med att han självmant tog i duschen när den var på. Denise - Wilgots badskräck 2-0. Heja heja Wilgot! (Sen att heeeela badrummet var som ett badkar är en annan femma).
3. Staffan har nu intagit sovplats soffan. Han tycker att jag hostar och låter för mycket på natten.
4. Igår besökte jag 2 olika läkare. Nu är jag sjukskriven 50% och förhoppningsvis slipper jag vrida mig i smärta varje dag. Av den andra fick jag pencillinkur (Ett ord jag aldrig lär mig stava) och lite annat smått och gott. Dagarna räknas ner, 3 dagar kvar tills det ska bli bättre. Go dagarna go! Han sa att jag troligtvis kommer få såhär vid varje förkylning då jag plockat bort halsmandlarna. Är det inte det ena så är det tamefan det andra. Men så är det.
5. Wilgot har lärt sig 2 nya ord, köttbulle (ulle) och tutte. Wilgot älskar köttbullar, idag slukade han i sig 10 st, 2 potatisar samt en halv morot. Mamma åt 2 potatisar, 5 köttbullar och några 1 morot sen var hon mätt.

Pjuh det gick snabbt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0