BM besök och foglossning



Idag var det dax för bm besök igen. Bara lite prat (sjukt mycket klagande från min sida) och lite lyssning av lill*ns hjärta ♥


Min foglossning tar stryk på mig. Lättar det inte denna vecka får det bli någon typ av sjukskrivning för detta går inte. Jag kommer knappt fram, kommer jag fram så känns varje steg som ett knivhugg i baken. Snälla låt detta går över, jag vill jobba! Behöver pengarna :( Imorgon åker nog kryckorna med till jobbet, ifall att. Jag ska kämpa, in i det sista!

Till något positivt.. Vågen visade äntligen upp istället för ner!! Heja mig! 2 kg upp sen v16! Yey!

Kommentarer
Postat av: Plutten

Stackars dej som fått sådan foglossning:( Låter verkligen inte alls skoj....det är verkligen ngt jag hoppas jag kommer slippa när det väl är dags. (Vilket vi hoppas är ganska snart, nu när vi har köpt hus o allt hihi).



Men du ska se att de släpper! Håller tummarna för dej o tycker du är duktig som kämpar på!:)

2011-08-03 @ 19:08:00
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, din stackare där. Jag är verkligen glad över att inte ha några problem

2011-08-03 @ 22:39:01
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, din stackare där. Jag är verkligen glad över att inte ha några problem

2011-08-03 @ 22:39:12
URL: http://saratilling.se
Postat av: K a j s a j i

Så jobbigt med foglossning. Jag har haft sån tur och sluppit än så länge i alla fall, får hålla tummarna att turen håller i sej. Jättefin mage har du i alla fall :)

2011-08-17 @ 12:19:35
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0