Lycklig ♥





Idag känner jag att jag är sådär extra lycklig. Jag är tacksam och förälskad. Stolt och pirrig. Jag är så lycklig över min lilla familj, mitt allt.

Det är en lugn dag idag, den får bli lugn också. Jag behöver verkligen vila så mycket som möjligt och då går det inte att göra dagen mer än lugn. Jag och buskorven har myst mest hela dagen. Lekt, ätit och kramas. ♥ Lite senare blir det middagslagning och eftermiddagsbus. Längtar redan efter min storbus som är på jobbet och kommer förbli där hela dagen ut. Jag är otroligt trött på vårt schema :( Längtar så himla mycket efter mammaledigheten. Främst för att vi då kommer ha en underbaring till i familjen men även att jag kommer få träffa min storbus mer. Längta längta längta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0