Mamma är sjuk :(

Fy tusan vad dåligt jag mår... Fy tusan vad slut jag är efter denna dag med Wilgot. Först ska man ta hand om en unge när man har mega hög feber sen så åskar de på det. Heja! Ni vet ju hur rädd jag är för Herr Åskan. Vi har fikat i badrummet mest hela dagen. Undantag när maten skulle serveras. Idag var jag en såndär dålig mamma som värmde på en burkmat. Nu har iaf ungen äntligen somnat efter 2 timmars tjattrande och skrikande. Åskan har dragit iväg för denna gång.

Hoppas att jag kryar på mig till helgen för jag måste verkligen verkligen jobba. Huja..

Ni kan väl hålla era tummar att jag gör det?

Kommentarer
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Jag håller mina tummar :)



Krya på dig!

2011-08-10 @ 20:22:12
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0