Mysdag ♥



Idag har vi haft lite utav en reunion här hemma. När jag gick i gymnasiet så umgicks jag med dessa 2 typer, dag & natt. Vi 3 mot allt. Sen hände något och vi gled isär och sen dess har vi inte umgåtts alla 3 men nu jäklar, idag smällde det till. Vi tog en pizza och efter det for vi hem till mig. Spelade lite kort, skratta och mös. En riktig mysdag.

Hämtade ut paketet från meandi idag också, IM IN LOVE! Underbarare mysbrallor får man leta efter. TACK igen!
Har även lagt nappvinsterna på posten idag så ni som vann, håll utkik!


Vi 3 i gymnasiet


Kommentarer
Postat av: Mimi (övertrötta blondinen)

Vi måste sååå göra detta oftare atthå! Vi 3 igen <3

2011-08-25 @ 22:24:04
Postat av: Linn

hihhi vad söt Wilgot är i kepsen! ^^

2011-08-26 @ 07:45:24
Postat av: Linda Olsson

Härligt med en liten reunion! Ibland drömmer man sig bort till tonårstiden o saknar lite. Va kul man hade! Men nu har man det ju också fantastiskt, men på ett heeelt annat sätt! :)

2011-08-26 @ 12:04:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: karolin

Fy vad roligt! Jag har en reunion på min önskelista, jag har flyttat så mkt så har vänner jag saknar lite överallt. Men man hinner ju aldrig, iaf inte tillräckligt ofta!

2011-08-26 @ 19:26:54
URL: http://yoursofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0