Vi lyckades!!!

I över 1 månad har Wilgot vägrat att bada i badkar/balja. Han har skrikit sig blå av panik så fort vi satt ner han i badkaret. Han har vägrat att sitta och varje tvättning har vart en kamp. Den gången han har lekt lite grann som han brukade göra förut så satt jag med honom. Han höll i mig stenhårt och så fort jag rörde mig lite fick han panik och började skrika. Han ville sitta på mig inte i badkaret. Försökte jag sätta ner honom så greps han av panik.. och såhär har det vart.

 

Tills igår. VI LYCKADES! HEJA WILGOT! Jag är i chocktillstånd, på riktigt. Jag är så stolt över min prins. Jag började med att bada med honom sen så smög jag upp och tillslut satt han där själv och brydde sig inte ett smack att jag stod brevid. Han bade själv i 30 min och det är en sån lättnad. Nu hoppas jag att det fortsätter såhär. Bada är ju något man behöver göra liksom. Go Wilgot, go!

 

Här är en liten snutt på min prins strax innan han ville gå upp :)

Här säger han även "mera" för första gången :) Bästaste killen!


Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

Lycka till i fortsättningen ! (:

2011-08-10 @ 18:39:40
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh! Vilken sötnos! Lägger till dig på bloglovin'. Fin blogg och mysiga bilder :) Längtar tills jag blir gravid med nr 2... :D

2011-08-19 @ 09:55:27
URL: http://fivestepsback.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0