All by myself



Trött mamma och missnöjd bäsis.

Dont want to be, aaaaaall by myself...
Men så är det nu. Idag återgår pappa S till jobbet och jag inleder en vardag som jag för det mesta måste klara själv. Delade känslor, såklart. Nu börjar livet som 2barnsmor på riktigt. Jag kommer få uppleva stunder då jag inte räcker till, då jag måste sätta något barn åt sidan. Stunder där tålamodet dryper och frustationen smyger sig fram. Stunder där man känner sig hopplös och misslyckad. Men framför allt, stunder av ren lycka och kärlek. Såna stunder som tar en tillbaka, som får en att borsta av allt jobbigt som hänt och börja om på nytt.

Det börjar bra idag haha. Natten till idag har jag sovit, nada. Jag och Loppan ska iväg till kiropraktorn. Loppans mage har krånglat lite sen igår så hon gnyr mest hela tiden. Om mina 45 minuter hos kiropraktorn kommer gå åt pipsvängen? Kankse det. Efter besöket ska vi skynda hem för lite mat och efter det ska storebror hämtas. En unge som garanterat är pigg och förväntar sig en pigg mamma. Klart jag ska vara pigg och glad, men så fort storebror gått och lagt sig så lär mammsen däcka i soffan ;)

Ha en fin dag allesammans ♥

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Dom där stunderna av ren lycka och kärlek gör det så värt det, försök att inte stressa så löser det sig. Ju mindre jag stressar och håller på desto bättre går det att vara hemma själv med tre små :)

2011-12-10 @ 01:29:57
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0