BABYBJÖRN MIRACLE




När Lo var stor som en loppa i magen så fick vi hem denna från BABYBJÖRN, jag hade även en tävling i samarbete med dom.
Eftersom att jag var tidigt gången så fick vi glatt vänta på att få använda den. Nu har ju äntligen lilla Lo tittat ut efter nästan 9 månader i magen och även fått inviga detta bärsele. Pappa S fick äran att vara bärare denna gång. Han tyckte att selen satt otroligt mjukt mot kroppen - "Man känner den nästan inte". Han fick bra stöd runt skuldrorna och var helt klart förvånad över skillnaden mellan denna och den andra bärselen vi har (en klassik). Tyget på bärselen är mjukt och skönt och den skaver inte på någon kroppsdel. Vi rekomenderar den verkligen!

Lilla Lo somnade på två röda så jag antar att hon satt mer än skönt.
Mysigt att få vara nära pappsen! När vi ändå höll på så tog Staffan Lo i bärselen och lagade lite mat medan jag passade på att ge Wilgot lite egentid med mig. Något som alltid uppskattas utav storebror. Vi kommer behöva använda detta bärsele varje dag. Pappa S lämnar oftast W på förskolan, då i hans sulky. När jag sedan ska hämta honom så kan jag inte ta bugaboon för då står jag plötsligt där med 2 vagnar haha :) Vem är då räddaren i vardagen? Jo BABYBJÖRN MIRACLE :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi har inte köpt någon bärsele ännu, vi tänkte vänta tills vi faktiskt har behov av en. Syrran köpte en till sin son som hon använde typ 1 gång.



Men, skall vi köpa en så skall jag absolut ha denna i åtanke! :D

2011-12-06 @ 20:17:39
URL: http://nannica.se
Postat av: Johanna

Har med Miracle och älskar den! Sitter bra, lätt att ta på och är perfekt när jag lämnar och hämtar Love på dagis. Använde den senast idag. :D

2011-12-06 @ 20:30:16
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Så gulligt när man ser dom små benen sticka ut =)

2011-12-06 @ 20:51:30
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Är skönt med "redskap" som gör att man kan köra på livet lite fast man har en liten som vill vara nära.. Minns förra året när jag baka lussekatter med Anna i sjalen :)

2011-12-09 @ 22:30:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0