Detta hade jag verkligen inte beställt.


En stycke trotsig Wilgot.

Vad är detta för fasoner? Jag blir GALEN. Är det ett monster jag fött? Ligga och skrika på golvet var tydligen det Wilgot ville göra idag. På golvet verkligen. Efter att jag försökt roa upp honom med diverse utan resultat så lät jag honom ligga där, och där låg han ett antal timmar. Visst, han hade sig några minuter här och där som han faktiskt bjöd på ett leende men så fort mamma tänkte "THANK GOD, DET VÄNDE" så la han sig igen. Så nu vet ni varför jag inte haft tid för detta.

Skrutt somnade i min famn under kvällsvällingen (Koooooonstiiiiigt pysen). Så idag blev en såndär dag vi fick strunta i att borsta bort tandtrollen. Det är la int hela världen precis.

Kommentarer
Postat av: lilla bebis

Ja det är drygt med trotsiga ungar:)

2011-02-05 @ 19:03:46
URL: http://lillabebis.wordpress.com
Postat av: thess, 18 år och mamma

Vet hur du känner, Savannah som verkligen är världens gladaste och goaste unge kan få såna sjuka och våldsamma utbrott helt plötsligt senaste tiden.

2011-02-05 @ 21:32:56
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0