Jag fick ÄCEKLsjukan

Jag och en kollega (samt vän) satt och pratade om hur jobbigt det skulle bli om man blev magsjuk på jobbet. Vad tror ni händer? Jag blev såklart magsjuk på jobbet. Dock hann jag precis till toan vilket glädjer mig till tusen. Jobbigt om man hade spytt ner en kund eller så. Efter att jag fyllt hela toaletten med min frukost och lunch så tvingade jag mammsen (stackarn) att hämta mig på jobbet. Idag har jag iaf fått behålla de lilla jag druckit och ätit, tummen upp för fan. Tummen NER för äckelsjukan.

Wilgot är fortfarande sjuk. Hostar som en tok, blivit dunderförkyld och ögoninflammationen vägrar ge sig. Han är mega dålig i magen och har även hostat så han spytt. Men vi funderar på ifall han också har haft magsjuka.. Det kan man ju liksom inte veta. Utöver detta så vägrar han att äta och dricker knappt någonting. Igår fick vi iaf i honom välling men det gick inte ner idag. Stackars pluppis. Hoppas på en bättre dag i morgon.

Nej nu ska jag kurera mig igen.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

En kollega på mitt jobb fick gå hem idag då hon kräktes när hon gick från en brukare till en annan.... så det förvånar mig inte om en annan får skitsjukan snart med:(



Krya på dig!

kram

2011-01-21 @ 21:25:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Usch, hoppas att ni blir friska snart.

2011-01-22 @ 19:32:47
URL: http://linneaochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0