Stå upp som en riktig man..

Wilgot invigde det nya året med att lära sig att ställa sig upp på egen hand, utan stöd. Han har börjat knata lite mer nu men än är han långt ifrån att "bara gå", krypa lockar mer tror jag. Nu har Wilgot iaf flyttat in i sitt nya stoooora rum. Det är så himla skönt att slippa dessa miljontals leksaker som innan haft plats i vårt vardagsrum. Nu ska vi bara bli av med vår 160 säng sen ska det börja inredas, skojjit :)

Just nu är bloggen väldigt död och jag vet inte hur länge sen kommer att vara det. Jag känner ingen press att uppdatera som förut och därför ekar det lite smått här inne just nu. Jag tittar in när jag känner att tiden finns, som nu exempelvis. Hold on, jag kommer tillbaka med skriverierna när lusten finns :) Vi hade iaf en super bra nyårsafton igår. Det serverades super god mat, trevligt sällskap och en glad lillkille. Han vaknade dock av alla smällar runt 23.50 och sen fick han vara vaken tills vi kom hem vid 1 snåret. Sen sov han gottis vill jag lova :) Mamma också ;)

Just det, såg att lillpluppisen fått 2 stycken tänder till så nu har han 10 st :) Stora killen!

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Gott Nytt År! :)

2011-01-01 @ 21:07:20
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-02 @ 14:36:26
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0