99, inte helt 100.

Kikade in på bloglovin och bloggen är snart uppe i 100 prenumeranter.
Lite små kul tycker jag då den legat på 70st ganska länge. Tror att minibebis gör allt lite mer spännande. Inte sant? ;)

Bloglovin är den smartaste lösningen jag vet (när det gäller bloggar och sånt). Alla inlägg är samlade från mina favoritbloggar och jag hittar lätt dom jag kikar in hos ibland. Dock är det inte lika roligt när man vart hemifrån ett tag och kommer hem och möts av 200-300 nya inlägg. Det är som att ringa till FK, "det är BARA 287st kvar"..efter en stund.."det är BARA 314st kvar"..

Vill ni följa vår lilla resa till 4 i familjen genom bloglovin så är det bara att trycka HÄR!


Sista semesterveckan nu, BUUUHU! Vädret är skit men familjen samlad, så mycket bättre! ♥

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Jag gick från 90 nånting till 140 nånting på väldigt kort tid. Absolut den lilla i magen som gör sitt

2011-07-25 @ 23:06:55
URL: http://saratilling.se
Postat av: MagisterMutter - Gravid i vecka 20 ♥

Du redigerar dina bilder så jäkla fint! Vad är det som gör att de blir sådär romantik/gammeldagsa?



sv: MEN DET TYCKER JAG MEEED!! Vi har bf den 16e och ni den 8e! men på VUL hade vi 12e (På pappans födelsedag ;P)

Så vi får se vems som kommer först! hähä!



såg att du i ett inlägg frågat hur det såg ut på ultraljudet (kön) om man såg det tydligt. Vi såg tydligt en pillefjong och en fin fast pung! så det skulle förvåna mig något groteskt om det kommer ut en tjej! för vi såg då inte några "tre streck" :)



Baggykläder/skate är en gudagåva från ovan! som det känns nu kommer jag aldrig någonsin sluta, det är liksom jag, sedan blir det för dyrt att fixa en ny garderob ;)



Slut på bibel.. Eller något!

2011-07-26 @ 10:45:53
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: MagisterMutter - Gravid i vecka 20 ♥

vad roligt! det gick på första försöket för oss också! Dock slutade första gången i missfall i vecka 7 i februari, fick en mens och tänkte "Äh, vi kör, bära eller brista! Är det meningen så händer det!" och så kom vår lille herre infarandes och vann loppet :D lycka!!



jaha på så vis! Jag har ju faktiskt det programmet, men jag har inte riktigt tagit mig tid att kolla igenom vad det finns för roligheter! kanske på tiden att göra det nu då! :)



ja det där med bf är då tokigt, men man vet ju att storken kan komma tre veckor innan och två efter, får se vad våra små grodor har tänkt sig är det bästa för dem :)



Jättefin son ni har! lille Wilgot! näsan som vår son! Wille (fast det är en hund :P)

2011-07-26 @ 12:23:46
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0