Första 3ords meningen kom när vi bada!


Finaste lilla badpojken tidigare idag.

Idag när vi klev upp runt 11 så var det mega fint väder ute, första gången denna semester. När vi packat iordning allt till stranden så var det mulet. Guuu så irriterad jag blev! Men vi trotsade vädret och tog oss ner iaf. Solen tittade fram då och då och det var varmt. Vi gjorde rätt som gick ner iallafall. Wilgot älskar stranden, helt kär.

Idag kom även Wilgots första 3 ords mening, stolt! Kan ni gissa vad det var? Tror det inte det va. Såhär var det...Det var en gång... Nejdå. Wilgot gick ner till vattnet hand i hand med mig och hämtade vatten i sin vattenkanna. När vi stegat upp till herr pappa som låg och solade så sa jag såhär "Kom så ska vi hälla vatten på pappa".. Staffan sa neeeeeeej häll på fötterna bara.. Sagt som gjort och sen var vi på väg ner för att hämta nytt. När Wilgot fyllt sin kanna så kolla han på pappa och sen sa han "Hääää på pappa" och traskade iväg. Bästaste!! haha! :D När det sedan var min tur att sitta lite så gjorde pappa S och Wilgot desamma..hämtade vatten. Men denna gång blev de "hää pa mamma".. Gullis ♥

Efter 2 timmar på stranden så trampade Wilgot på något vasst och skar sig lite på foten.. Så vi traskade hem igen.
Nu ska frysen frostas av då den tillverkat ett tjockt istäcke. Dumma den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0