Från ägg till graviditetskrämpor.


Vilken tur att Wilgots äggallergi är borta, för han äääääälskart! Precis som sin mammsi! ♥

Äggmackan är typ det ända jag får ner utan en tanke på avsmak. Matintaget har blivit bättre och bättre med veckorna och det känns så skönt. Men får inte alls i mig mycket åt gången, men bättre det än ingenting alls. Att ha sallad till maten är nu ett måste för att den ska få komma ner. Dock finns det vissa maträtter där sallad inte alls passar men då brukar jag ta några gurkskivor eller så. Nåväl, jag kämpar och det går bättre..det var dit jag ville komma!

Hur hade ni det med maten under graviditeten?
Lätt, svårt, massor, inget?
(Jag får alltid skriva om mina rubriker för jag börjar alltid skriva om något annat än det jag tänkt..
Första rubriken var "Vilken tur"..jag skulle skriva om Wilgot...höööööm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0