Röjarna! Tävling på gång!

Vi håller på att röja ur lägenheten som aldrig förr. Under 2 år har vi samlat på oss så mkt skit så jag knappt vågar tro att det är sant. Nu har vi kommit halvvägs och jag börjar äntligen se slutet. Jag förstår inte vart alla grejer kommer ifrån?! Blir knäpp på riktigt. Mkt ska bort om man säger så. Vi har givit bort ett antal kassar med kläder, slängt bort gamla leksaker och skrot. Nu jäklar ska det bli ordning på oss haha :D

Imorgon ska jag och pappa S till IKEA för lite shopping. Wilgots rum ska fixas iordning så möbler och lite inredning ska inhandlas. Nya textiler och mattor likaså. Så det är därför vi står och sliter som odjur på vår semester :)

Snart dyker det upp en tävling i samarbete med Bambino-MAM!

Kommentarer
Postat av: Grynet

Sv : Jo jag förstår det, men samtidigt kanske det kan vara kul att inte veta :) Nästa unge ska jag inte kolla kön för vill uppleva överraskningen när den föds ^^

2011-07-15 @ 14:01:14
URL: http://momentforever.blogg.se/
Postat av: Madde

Om du vill kanske jag kan få till en bra bild på våran ULbild på "blygläpparna"? ;)

Jadu, ingen aning. Men är dom strecken som det är på flickor underifrån.

Kram.

2011-07-15 @ 16:25:53
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Go' kväll go' kväll.



För inte alls så länge sedan var du med i en tävling inne på min blogg och därför vill jag tipsa dig om en ny toppen grej som jag har på gång. Hela 14 vinnare, så din chans är stor.. och nej det handlar inte om några småsaker. Kika in så får du mer information.



Önskar er en mysig fredag.

Kram

2011-07-15 @ 21:00:47
URL: http://chicmommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0