SÅMYCKEKÄRLEK!


Du är min stolthet, min lycka, mitt liv. DU är mitt allt, tokmonster ♥

Morgonkaffe till mamma, välling & macka till lillhjärtat. Så har vi precis startat den här dagen. Får se vad det blir av denna dag. Jag känner att kroppen måste få vila innan nästa arbetsvecka. Dock kommer ju inte vila på kartan när man är med Wilgot. Den där ungen är inte still en sekund om dagen. Full fart, fram och tillbaks. Men det är mysigt. Idag kommer pappa S hem lite tidigare än han brukar eller mycket tididare. Han slutar 16 idag och brukar sluta 21. Skönt! Nej ni, nu ska jag och Wilgot mysa lite innan han får allt för många myror i benen.

Upptadering om v18 kommer under dagen. Har fotat och allt men inte haft tid än :)

Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Ska du på ul snart? Ska ni ta reda på kön? :)



Kram

2011-07-04 @ 12:14:00
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0