Vi njuter de sista dagarna


Fotat med mobilen.

Idag blev det fint väder tillslut och vi passade på att gå till stranden precis som igår. Idag åkte vi med gammo till värmdö och intog storstranden vid havet. Så himla skönt och vattnet var då inte så kallt som jag hade förväntat mig. Till och med Wilgot tyckte det var okej, fastklistrad i mamma eller pappas famn ;) Efter 3 timmar med fart och fläng så åkte vi hem. Wilgot sov ingen vila så han sussar väldans gott nu :)

Jag sitter med världens foglossning, igen. Så jäkla trist att man inte ens ska kunna busa lite med Wlgot i 10 min utan att bli strandad :( I hate it. Jag undrar hur det kommer att gå på jobbet med denna skit. Jag vill inte ens veta. Snälla låt det värsta försvinna innan nästa vecka. Det är så sjukt jobbigt att inte kunna lyfta på benet.. ajsingbajsing.

Idag har man fått lite färg iaf, nöjd Denise! Första dagen på denna semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0