Work it out

2 DAGAR KVAR TILL SEMESTER! HEJA HEJA!

Jag längtar...Jag blir alldeles pirrig av att tänka på att jag och storälskling kommer spendera 3 veckor med varandra ♥ Tänka sig, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :) Dock har dessa 2 dagar på jobbet gjort sitt med min rygg. Fogarna har dessutom börjat göra ont. Så när det väl kör ihop sig så kan jag inte böja mig ner, sitta ner eller lyfta benen för att gå. Haha. Tur att lite vila förbättrar det hela :)

2 days left.


Nu ska jag jobba NÄST SISTA dagen innan en ledig helg och efter den är det semester. Förlåt men jag tror knappt att det är sant hahaha. Jag är som ett litet barn innan julafton. Ha en underebar dag kära läsare, bada lite åt mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Nena - Bonusmamman som planerar bröllop

Åh va skönt med semester! Hoppas ni får 3 roligt soliga och härliga veckor ihop. Ni som verkar träffas så lite förtjänar verkligen det :)

2011-07-08 @ 07:30:43
URL: http://www.DeaziD.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0