Shopping & grillning.


Har haft en skön dag idag. (Bortsett från att jag har världens monster till son som vägrar åka vagn & sitta still). Vi har vart i forum och shoppat loss. Blev lite sommarnytt till Wilgot från HM och ett halsband to mama. Min mamma köpte lite sommarnytt hon med, likaså min syster. Efter några timmar och lite lunch i forum så begav vi oss hem till mammsen för lite grillning. Mums! Wilgot har sprungit av sig och nu sover han gottis. Tyvärr glömde jag kameran i all hast så det blev inga foton :(( Hatar när det händer..

Precis innan vi skulle fara hem så fick ajg ett samtal av kusinvitamin om att det var hur mycket brandbilar, polisbilar och ambulanser hos oss. Hon undrade om det var hos oss det brann men eftersom att jag inte var hemma kunde jag inte svara på det. Fick lite smått panik men när vi väl kom hem så kunde jag konstatera att det var i huset mitt emot. Pjuuh säger jag. Min största fear är att det ska börja brinna någon gång. Jag tycker mig alltid känna brandrök och jag är verkligen peranoid när det kommer till sånt. Skänker en tanke till dom det brann hos.


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Verkar som att ni har haft en skön dag.



Det blir tyvärr så att man ibland glömmer kameran.. och även om man inte vill tänka på det så får man lite ångest. Det händer saker som man så gärna ville fånga på kort.. men kameran är ju hemma, hmm.. jag hatar också när jag glömmer den :/

2011-06-01 @ 22:24:18
URL: http://chicmommy.se
Postat av: ida-maria,mamma till Lykka

Jag tror banne mig att jag såg Wilgot och din kille i Orminge C här om dagen! De kom ut från "gallerian" och Wilgot hade en glass i handen. Inte visste jag att vi är typ grannar.



Kul med shopping!

2011-06-02 @ 18:36:37
URL: http://ida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0