Underbara du, underbara barn.



Nu har jag äntligen fått träffa min skrutt. Han rusade fram till mig på dagis i all världens fart med största leendet jag sett på länge. Hans pedagog sa att han kommer bli världens bästa storebror då det inte finns något ont i den lilla killen. Han har aldrig slagit eller gjort illa någon tydligen, glädjer mig till tusen. Han säger ifrån men han rör aldrig någon. Bästa killen! Nåväl.. Vi stegade hemmåt och konstigt nog vart det uppehåll när vi gick. Hemma åt lite mellamål och sedan har vi spenderat tiden hos gammo. Där serverades den klassiska fjärilskyckligen, men med ris istället för fjärilspasta. Jag åt (hör och häpna) 2 potioner mat :D Efter lite bus och lite mer bus så gick vi hem. Wilgot hade inte sovit på dagis idag så han har somnat gott i sängen om man säger så.

Imorgon går jag in i v17 enligt de vanliga beräkningarna. Enligt VUL går jag in i v18 på lördag.
Tiden rusar fram ♥

Sv till anonym:

Vi bor i en stor 2a med en walk in closet som vi använder som sovrum. Den är på 69kvd. Den räcker gott och väl medan minibebis är liten. I framtiden så känns en 4a väldigt lockande. Wilgot har eget rum, ja. Han har det stora rummet medan mamma & pappa sover i "extra rummet". Fungerar alldeles utmärkt :)

Kommentarer
Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

kan du inte visa hur det ser ut hos er ? =)

2011-06-23 @ 19:41:19
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

Haha men eller hur, jag har bott i denna lägenheten i ett år snart. Och har fortfarande inte fått upp saker på vissa väggar och vet inte alls vad ja ska sätta upp. Borde vinna på lotto eller något sådant. :)

2011-06-23 @ 20:13:12
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

AaaaaH! Jag var lite trög där, jag fattade men jag trodde att ja du mådde illa och grejer x) haha..sorry för missuppfattningen x)



Att inte ha matlust suger faktiskt, kan ajg tänka mig..fast ja nu gällde mitt fall en annan sak att jag mådde illa som fan med Kevin under graviditeten då hade jag knappt någe aptit eftersom jag visste att allting skulle komma upp igen, höhöh..men ändå ^^, haha..

Men jag tyckte att graviditeten med Albin var lätt, kände knappt av graviditeten..slapp illamående, kanske spydde max 6 ggr under hela graviditeten :D haha..osv ^^



Jag hoppas att du får en lätt graviditet, hade du det med lilla Wilgot? nej verkligen inte, graviditeter är inte lätta..även om dom känns lätta så finns det alltid någe som ska "förstöra" det ^^

2011-06-23 @ 20:45:48
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

69kvm "tvåa" är ju bra stort.

Vi bor på åttio kvm nu men skulle gärna vilja ha större. Gärna radhus om jag fick välja :D

2011-06-23 @ 23:22:35
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0