Gårdagen

Vi hade det jätte mysigt igår. Det blev en super god plankstek och en oslagbar efterrätt på en restuarang jag inte minns namnet på. Vi beställde två olika efterätter och sen delade vi på dom. Hemmagjord sorbè samt en så otroligt god chokladtårta. Den var så god så jag vet inte vad haha. Efter maten så blev fanns det tid för lite shopping. Wilgot och Staffan fick sig nya vårjackor. Staffan shoppade även loss sig på en ny parfym och ett par solglasögon. Efter lite shopping så gick vi och såg "Hur många lingon finns det i skogen". UNDERBAR film! Jag fullkommligt älskar dessa människor. Så uppriktiga, charmiga och helt underbara. Det bästa med filmen är att dom inte ljugit upp något, dom är verkligen sådär charmiga. Jag kommer garanterat att se den igen. Väl hemma så njöt vi av lite ensamtid, snipp snapp snut och sen var sagan slut.

Slog upp mina ögon kl 10 (kl 11 var det visst då jag insåg att kl ställt om sig). S ligger och sover fortfarande. Senare idag blir det en liten promenad ner till affärn för att inhandla en god middag. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0