Totalt stopp.



Värst vad tysta ni vart idag då, tråkmånsar!


Har jobbat hela dagen lång (om ni ville veta alltså). Hämtade skrutt på dagis vid 17, det gick galant. Ingen panik där inte och det känns så skönt! Vi kämpade hem med vagnen i diverse vårpölar (OMÖJLIGT). Kom hem, fixade lite mat och lekte en stund. När jag hade lagt Wilgot för natten så hör jag plötsligt hur nappen ramlar i golvet och Wilgot börjar tokgråta så jag springer in och möts utav världens största spya. Hela han, hela sängen och säkert 1-1,5 meter ifrån sängen. WHAT? Min första tanke var magsjuka eftersom att jag inte hörde någon hostattack. Men det verkar inte som det. Skrutt är dock lite hård magen just nu så jag tror helt enkelt att det blev stopp. Pluppisen!

Appropå stopp så lyckades jag ordna så det blev stopp i toan. Det gick ju åt lite papper till Wilgots mästerverk. BRA JOBBAT MORSAN, pucko. Hur kan jag tro att det ska gå och spola ner en halv rulle hushållspapper? Inte nog med att jag behövde torka upp världens mysigaste spya utan jag behövde dessutom ta upp allt från toan igen. Ja just det, jag kanske ska tala om att jag är en sån människa som får kväljningar av att bara tänka på att rengöra toan. Men jag kämpade på bra tyckte jag. Stoppet är nu borta så jag antar att jag lyckades ;)
Greeejt!

Stopp på vägen, stopp i ungen och stopp i toan. Stopp stopp snopp.

Kommentarer
Postat av: Nena - Bonusmamman som planerar bröllop

Haha =) Förlåt att jag skrattar men sådana öden måste man ju bara skratta åt, så det blir om möjligt lite mindre äckligt. Jag är också jätteklen när det kommer till sådant. Men ibland har man ju inget val =P

2011-03-11 @ 20:17:02
URL: http://www.DeaziD.se
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Låter som en härlig eftermiddag ;p Hoppas att det inte va magsjuka och att han mår bättre nu!

2011-03-11 @ 21:26:37
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Lyckad dag ;) haha



Hoppas du har en bra kväll iallafall :)

2011-03-11 @ 22:33:09
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0