Dagens måste.

Idag måste jag bara tala om att lilla W är på dagis just nu :D Yey en frisk liten herre som får busa hela dagen :) Känns så skönt att han äntligen får leka av sig med sina kompisar. Visst leker vi massvis här hemma också men det blir en helt annan sak på förskolan.

Ett annat måste är att jobba. Sista dagen för denna vecka. Imorgon ska vi till allergikliniken och ta pricktest för och se om W´s allergi har växt bort. Sen väntar en helg med min gos, lääääängtar!

Ett annat måste.. Jag MÅSTE köpa lite nytt till garderoben. Har inga sommarkläder över huvudtaget. Stod säkert i en timme och försökte hitta något som inte satt som korvskinn eller som var för varmt.

Nu måste jag fixa frillan. och nu måste jag säga kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0