Det är synd om mig.

Just nu i denna stund så tycker jag att det är synd om mig,  det hade jag tyckt om det var någon annan som hade haft det jag har. Jag sitter här och väntar in tiden för att sedan åka till jobbet. Blev inte många timmars sömn inatt då jag låg med världens hvudvärk. Jag ville bara skära ut ögonen, ni vet vilken huvudvärk jag menar va? Tandvärken har inte släppt än, gör så sjukligt ont. Och här sitter jag och väntar in tiden för att sedan åka och jobba 10 timmar. Mest synd om mig just nu faktiskt.

Wilgot har bråkat lite smått nu 2 kvällar i rad. I förrgår somnade han inte förens 21.30 och det resluterade i att vi väckte honom 11.30 när vi vaknade. Igår kväll somnade han inte förens 21 och jag förstååår inte varför. Ungen har 39.5 i feber och borde tycka om att få sova. Nej istället så ska vi vara uppe och leka, i annat fall ligga och tjattra i sängen i flera timmar. Kankse håller min "drömbebis" att förvandlas? Han börjar med kvällarna och avslutar med tidiga mornar, det är hans plan.

Nåväl, nu ska vraket som jag är klä mig och sticka till bussen. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch, vad jobbigt! Förstår att du är trött... Hade jag med varit!!

Hoppas det går över snart!

2011-05-08 @ 09:44:31
URL: http://fruhorn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0