Det närmar sig semester.



Tiden går väldigt fort just nu. Vi är redan inne i mitten av Maj, hallå? Det var ju nyss Mars. 3 veckor kvar sen är man 1år äldre på pappret. Wilgot blir 1år & 7månader i övermorgon. 5 månader kvar tills ongen blir 2 år, hallå?! Dagarna bara rusar förbi innan jag ens hinner tänka. Men det är bra det på ett sätt, jag längtar så otroligt efter vår semester. Som ni vet så jobbar jag och S om varandra var dag och är aldrig lediga tillsammans. Så minst 3 veckors semester TILLSAMMANS är rena rama lyxen och jag längtar så det pirrar i hela kroppen. ♥ Ge mig nu!!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, servera mig själv lite frukost och bara ta det lilla lugna innan en arbetsdag väntar.


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Härligt med semester tillsammans :)

2011-05-16 @ 11:11:53
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Emelie

Nej, den behöver ju inte släppa som tur är :) Så jag hoppas på att hon kommer trots att den inte släppt ännu :P



Åh, den måste jag ta mig en titt på. Såg himla fin ut! Och det blir nog någon strl större för mig med :P Den här sommaren lär det inte bli några överdrivet tajta plagg för mig del, haha!

Men tack för tipset, ett riktigt kap :)

2011-05-16 @ 11:55:33
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0