Inflammerad fot och feber

Jag står för den inflammerade foten och Wilgot står för febern. Det blir en hemma dag för oss båda imorgon. Skymtade en tandsprickning precis och det förklarar varför ungen är dålig i magen och går med feber. Piss och blä på tandsprickningar faktiskt. Men snart så, snart är det över. Bara 3 tänder kvar. Heja heja tänderna!

När får vi vara utan elände? Det är verkligen något hela tiden. Känns som om det var länge sen jag jobbade en full månad. Fick full lön.. Känns som om det var länge sen Wilgot var feberfri en vecka. Att jag åker på dittan och dattan skiter jag fullständigt i. Willburt däremot, han tycker jag synd om.

O ja, klaga hit och klaga dit. Är det inte rosa fluff fluff så är det inte.
Nu ska jag gå upp lite i ålder och dra mig ett parti alfapet. Hej 60+!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0