Jag är så otroligt lycklig

Nu får det vara nog med klagomål och elände.
Trots att det alltid är något elände med oss så är jag faktikst världens lyckligaste Denise. Jag är så otroligt stolt över min familj och jag kan inte tänka mig att leva med några andra. Jag har världens bästa sambo, han är världens bästa pappa. Han är så fin med Wilgot, så hjälpsam och omtänksam. Han finns alltid där när jag behöver honom och han ställer alltid upp. Jag älskar han ända in i hjärtegropen och jag kommer alltid att göra det. Han har givit mig det bästa här i livet, ett barn, en Wilgot. Att få dela ett barn med honom kan inte vara annat än rätt. Det var precis en sådan person jag hade i mitt huvud, en sådan människa som jag ville skulle vara pappa till mina barn. Tänk att jag hittat den rätta, för det är precis vad han är.

och Wilgot, min fina Wilgot. Vad skulle jag göra utan dig? Du är verkligen mitt liv, mina andetag och min livskraft. Du är min lycka, min stolthet och vi ska alltid vara tillsammans. Du är den finaste lilla människan på denna jord. Jag förstår inte hur jag kan ha levt 21år utan dig, vi har ju alltid vart tillsammans? Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig och om jag väl tänker på det så kommer mammatårarna. Du är den som får mitt hjärta att slå, mammas lilla gosis ♥

Jag är så otroligt lycklig. Så tacksam för allt jag har. Jag säger då det, jag ♥ männen i mitt liv.

Jag är så otroligt tacksam för min andra familj också. Mamma, pappa, alla syskonen, mormor och alla di andra som finns runt omkring mig. Inget i världen skulle få mig att sluta älska er. Tack för att ni alltid finns där och ställer upp. Wilgot har världens bästa släkt & familj! ♥ Thats it!

Så JÄVLA mycket kärlek!
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Fint skrivit :)



SV: Ja det är verkligen en stor skillnad :) Jotack vi hade det trevligt!

Kramar

2011-05-10 @ 12:13:08
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0