Ute finns ingen taklampa..





Vi tog oss en tripp hem till morfar (min pappa) för lite middag och bus. Smakade fin fint somvanligt och dagens rätt var kyckling, ris & curry. Wilgot fick i sig 2 portioner, skrutt var mega hungrig. Efter maten så gick vi hem till pappas kompis Larsa (min såkallade gudfar) och deras familj. Där släppte vi ut kon på grönbete i 2 timmar. Han trivdes som fisken i havet, sprang upp och ner för berget minst 100 gånger. Hjälpte Maria att plantera, sparkade boll och klättra. När kl började närma sig halv 8 så kände jag att det var dax att bege oss hemmåt då Wilgot brukar lägga sig vid 6. Så hem for vi och nu sover han gottis. Funderar på om jag ska ta skrutt till vc imorgon. Vill gärna att någon kunnig kollar på hans nagel. Vet inte om det fassnat grus och grejer där under och om så är fallet så är det ju int så bra.

Fotot längst ner är resultatet på mammas fråga "Vart är lampan Wilgot?".. Nepp, han visste inte. Det fanns ju ingen. Sötnos ♥

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Låter som ni haft en riktigt härlig kväll :D

2011-05-18 @ 21:20:47
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Jodå dagen har varit bra, dock legat mer eller mindre däckad i soffan pga allergin men jag lyckades få in ett arbete så nu är det bara två till innan fredag :P

2011-05-18 @ 21:46:38
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0