Vinnaren av BABYBJÖRN's Bärsele Miracle

SÅ nu har jag äntligen gått igenom varje liten kommentar i tävlingen och sorterat ut de icke giltiga samt kommenterarer som kommit it utöver tävlingen. 117st giltiga lotter fick jag in och nu står bara en kvar som vinnare ;)  Somvanligt använde jag mig utan Random.org när jag drog vinnaren. Lotten föll på..


och nummer 11 är... (trummor tack)..


Grattis till dig Hannah. Du kommer bli kontaktad så håll utkik. Hoppas bärselen kommer väl till användning och att du uppskattar vinsten. Till er andra. Håll utkik, det kommer fler tävlingar :) Ett stort TACK till BABYBJÖRN som gjorde denna tävling möjlig. Tusen tack.

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ville bara tipsa om att nu kan ni vinna ett presentkort värt hela 10 000:- hos Nelly.com, du kan köpa en helt ny sommargarderob! Tävlingen hittar ni här:

http://barnshopping.se/nelly-com/



Sista dagen idag!

2011-06-01 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0