Jag som skulle...(+ en vinnare)


Dagens gladfis ♥

Igår kom min inflammation i skuldran tillbaka. SUCK!
Det enda som hjälper är voltaren och sånt får man ju ta mycket av såhär som preggo. :( Ungen vaknade på världens bästa humör med extremt mycket energi och började dagen med att klaga på att mamma var tråkig. Insåg snabbt att denna dag inte kommer gå vägen så han fick glatt åka hem till "moooomor" och Miche. Han är där än och har haft en strålande dag med en massa utelek och spring, något jag aldrig skulle kunna ge honom just nu. Bläää vad trött jag är på att vara preggo :( Jag känner mig så misslyckad som mamma när jag inte orkar med. Jag är så trött på att ha ont så det kvir i hela hjärtat. Men, inte långt kvar nu...heja mig!

Jag skulle ta tag i den där bb-väskan samt skriva en liten lapp om Wilgots sov & matrutiner (ifall det blir någon som inte är så van med honom som måste ta honom när vi åker in). Skulle även skriva en liten lapp till pappa S med det sista som ska packas när det väl sätter igång men ja. Gissa vad jag gjorde istället? Totaldäckade i soffan och vaknade nyss. Antar att jag var lite trött :) Nu är jag helt övermosig, kroppen vill inte alls vakna. Vet ni hur jag menar? Ögonen bara stängs hur mycket man än kämpar med att hålla dom öppna.. haha.



Maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jobbigt med inflammation!



han är ju förbannat söt din kille :)

2011-11-19 @ 16:19:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Åhhhh va glad jag blev nu! ;) mail kommer till dig snart ;)



Men usch stackare som har fått tillbaks värken i skuldran... :( Man är ju inte alltid på topp när man är gravid så tur att det inte är så lång tid kvar nu innan er lilla bebis kommer ;)



Kramis

2011-11-19 @ 16:22:10
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Sv: Ja jag brukar absolut inte ha tur så nu blev jag helt chockad när jag vunnit hos dig med ;) fick mail att jag vann en mössa innan i veckan från en annan sida.



Sv: ja men tänk det kommer gå fort! ;) Snart 1:a advent o då ska man pyssla lite med det sen kan det komma när som ju ;) spännande värre!

2011-11-19 @ 16:39:19
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Aggie

Åh, tror du kommer födda snart.



Jag fick ett mindre trötthets sammanbrott och bara total däckade i tre timmar en eftermiddag medans sambon fick ta Milo och fixa kvällsmat m.m.



Klockan 04.15 den natten var vi inskrivna på Södra BB och 05.42 föddes våran dotter :-) Så kroppen visst att den liksom behövde vila upp sig lite. Sov ju inget på hela den natten...



Så den 13/ 11 kom hon i vecka 38+3, helt perfekt och ljuvlig. Nu efter 6 dagar börjar kroppen att göra mindre ont. Det värsta är ju bland annat eftervärkarna och att kissa, fy tusan. Men det tar ju bara nån dag så går det över. Sen blir det bara bättre :-)



Kramar!

2011-11-19 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0