BM BESÖK v33



Jag trodde jag hade gått upp minst 4 kg, det kändes verkligen som det. Men nej nej, likt med Wilgot så går jag knappt upp. Lite roligt att mitt järnvärde ökat trots att jag inte tagit mina tabletter och vart sjuk. Men det är goodiegoood! Vi pratade om min foglossning och dessa jobbiga dagar beror på att jag blev beodrad att ligga stilla på sjukhuset. Så nu är det upp och gå som gäller. Synd att det inte går så bra, har det riktigt kämpigt idag. Vi pratade även om mina snygga åderbråck och jag har ju införskaffat mig en sån där snygg stödstrumpa, stay-up. Men det var tydligen helt fel så nu ska jag beställa ett par läckra strumpbyxor istället ;) Yummie mummy! Allt verkade bra med lillknorris. Hon ligger i ett snett säte och på något sätt känns det bra. Känns som om risken är större att hon tittar ut för tidigt om hon ligger och trycker med huvudet. Kankse bara är en känsla :) Fick lämna in ett urinprov idag också. Bara för att utesluta UVI helt. Provet jag tog på sjukhuset var ju inte morgonfjöl.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Fina, fina, fina magen! Skönt att allting såg bra ut <3 Kramar

2011-10-14 @ 12:47:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Va skönt att allt är bra med bebis, men nu får den minsann vända sig snart =)

2011-10-14 @ 14:33:32
URL: http://saratilling.se
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Viktuppgång 0,5? Jösses :D

Själv gick jag upp 100000 kilo och liknade en flodhäst! Men jag skyller på att mycket var vatten (inte att jag tryckte i mig prinsesstårta varje kväll) ;)

2011-10-14 @ 16:12:04
URL: http://denize.se
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Men det är väl skönt att du inte går upp så mycket! Det gjorde inte jag heller, men dom sista veckorna fick jag mycket vatten i kroppen som vägde en del :(

Har fortfarande inte vägt mig efter förlossningen.. haha

2011-10-15 @ 22:13:59
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0