Målning av spjälsäng



Igår kvälltog jag mig ann spjälsängen då jag kände att orken fanns (efter några dagar som strandsatt så blir man lätt rastlös:P). Jag tippade att allt skulle ta någon timme sådär. Jag började måla..och jag målade..och målade.. Efter 3 timmar orkade kroppen inte mer och jag fick ge mig. Så nu står sängen halvklar och väntar på att bli färgdigmålad på insidan. So far so good. Vad tycker ni om min första målning ever haha?

Syns inte så bra på den övre bilden men den är liksom lite mer "sliten" i målningen. Lite mer som på fotona här nedan. Kommer bli superfint till vårt lilla sovställe som också är målat så.



När jag hade slutat målat så satt jag mig i soffan i 10 min och skulle sedan resa mig upp för att gå och lägga mig. Gick det? Hahha nej. Underkroppen hade verkligen låst sig och jag hade lyckats skaffa mig lite foglossning på andra benet. Så nu var det helt kört att gå om man säger så. Inte är det bra idag heller. Men med lite promenad så ska det säkert gå bra. Det brukar lossa lite när man rör på sig. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

så fint det blir! :)

2011-10-14 @ 08:07:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjusigt!

2011-10-14 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0