Bråkstake & frukost.



Även om min aptit blivit mycket bättre så är den långt ifrån bra.
Svårast är att få i mig frukost. Något som alltid går i är dessa små söta ringar tillsammans med min älskade fil. Mummakardemumma!


Inatt vaknade Wilgot mitt i natten och vägrade att somna om. Han var ledsen och förtvivlad. Efter 15 minuters försök att få honom att somna igen så fick han komma upp en stund. Så vid 2 i natt så satt vi och mös i soffan med filten och välling. Efter någon timme så somnade han om och jag kunde äntligen gå och lägga mig. Imorse var han väldigt seg på att vakna, tror jag väckte honom runt 10.30. Så nu har jag en kille som inte vill sova middag istället haha. Nåväl, vi får la se om lillherrn orkar med dagen.

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Jag hade sån ångest över att jag inte käka frukost när jag väntade Vega. Jag har ALDRIG kunnat äta frukost innan. Har för hög kräkreflex på morgonen vilket ofta ledde till att frukosten kom upp igen. Men när Vega låg i magen så blev det lite bättre, jag tvingade mig nästan i en macka. Men nu när hon kommit ut så äter jag jättebra frukost!

2011-09-19 @ 15:56:49
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Lilla familjen

Ja du, hur det kändes att gå upp 20 KG, BÅDA gångerna ? Hahha ! Som du sa så känner man sig inte så fin, dessutom är det vääldigt tungt såklart . Har aldrig vägt så mycket innan, så var väldigt negativ till det . (:

2011-09-20 @ 14:42:51
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0