Det vimlar av åkpåsar!

När Wilgot var liten så köpte jag en fleeceåkpåse och den har fungerat utmärkt. Han har hållt sig varm men inte för varm. Dock är denna fleeceåkpåse inte så bra att ha i en sittvagn då den åker ner så jag skulle verkligen behöva en ny. Men vilken? Finns så många olika sorter, färger och märken. Som jag skrev i inlägget här under så kommer en Bugaboo donkey flytta hem till oss snart och Wilgot kommer behöva en ny åkpåse.

Har kollat runt lite och favoritbutiken Jollyroom har alla typer av åkpåsar. Stora som små. Självklart har jag hittat mina favoriter. Bugaboos svarta åkpåse, buppa brands "White circle" samt Voksi åkpåse "urban Black". Älskar även alla från märket Elodie Details.

Men min fråga till er är. Kan man bara använda åkpåsen från bugaboo till en bugaboovagn?

Eller går det lika bra med andra åkpåsar? Någon speciell som fungerar bättre?

Vad har ni för åkpåsar till er vagn? och framför allt ni med bugaboos, vad har ni?


Kommentarer
Postat av: Nucole

Jag har bara bugaboos egna till de två buggor jag ägt , de är bäst anpassade till sitsen :) jag upplever de andra som för raka men de är ju smaksak. Sen är jag matchbög också och gillar inte att blanda för vilt

2011-09-21 @ 13:07:36
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Anna

Till Donkeyn är det andra Bugaboo åkpåsar men dom finns att köpa tex i Babyshops affär inte på nätet.

Om det är till Donkey skulle jag säga att den bästa är den som är gjord för den vagnen eftersom att den har som ett fästa där bak så den inte glider ner :)

2011-09-21 @ 13:11:46
URL: http://annatengelin.blogg.se/
Postat av: hanna b

Vi har ingen bugaboo men vi har Elodie Details åkpåse och jag älskar den! :) Vi kommer köpa en till sån. :) Varm fleece inuti och vattentät och skitsnygg i designen. :)

2011-09-21 @ 14:12:21
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar Ja jag förstår det ^^



Jag skulle rent spontant säga köp originalet! Nu har jag inte bugaboo men däremot en iCandy & vi har köpt originalåkpåsen vilket göra att den passar som ett smäck! :)

2011-09-21 @ 14:19:10
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Vi har emmaljunga citycross och vår åkpåse är från babytravel, passar ihop utmärkt bra faktiskt..Det man ska tänka på om man gör olika är ju att selet på vagnen och åkpåsen måste vara lika så att inte hålen sitter på olika ställen om du förstår? :)

2011-09-21 @ 15:34:39
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag har en bugaboo och har också deras åkpåse. Jag har rekomenderat dig att köpa bugaboos eftersom precis som(Nucole) skriver så är den anpassad efter sitsen. De kasar och sitter inte alls där den ska.

2011-09-21 @ 18:17:25
Postat av: iHusvagn - En familj på tre, snart fyra som bor i husvagn

Bugaboos egen åkpåse är absolut bäst till sittdelen, men den passar inte alls bra i liggdelen.

Så kanske kan lillan ärva den gamla påsen till liggdelen så kan Wilgot få en ny till Bugaboon :)

2011-09-23 @ 00:50:49
URL: http://www.ihusvagn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0