Veckans bloggtips! ♥

Det blir 2 tips denna vecka också, hoppas ni gillar dom! :)


Först ut har vi Lina - Dagbok, foto & Design. En blogg jag personligen läst sedan graviditeten med Lo. Hon hade bf 3 veckor innan mig och när det var dax för henne så minns jag hur avundsjuk jag blev haha. Men min lilla loppa ville ju komma ut lite tidigare. Hennes lilla Vera är 6 dagar äldre än Lo och det är fortfarande lika roligt att läsa. Hon bjuder på en massa foton, vackra som få. Skriver om lite allt möjligt, precis som det ska vara. Himla duktig på desgin också! In och kika hos Lina!

Sen har vi London bogg - Åkt på graviditet!. En nyfunnen blogg som jag jag gillar skarpt! Tjejen bakom bloggen verkar så himla härlig, lite som jag är. Skämtsam och inte allt för seriös. Hon tog sitt pick och pack, drog till London i hopp om att få ett liv. Ja ni hör ju, galet! :D Nu väntar hon liten bäsis som beräknas komma i Mars. In och kika hos Trees! :)



Kommentarer
Postat av: Trees

Åh vad rooligt :D blir görglad! Tack så mycket fina!!

2012-02-04 @ 15:57:11
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Lina

Tyckte väl att jag hade lite fler besökare helt plötsligt, tack fina du! <3 Och tummen upp för din nya design, jättefint blev det. Kram!

2012-02-04 @ 22:11:04
URL: http://linakrantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0