e.l.f Cosmetics - mitt tycke







För ett tag sen visade jag ju att min beställning från e.l.f hade kommit och det var många som undrade hur sminket är därifrån. Har absolut inte hunnit prova allt ordentligt men nu tänkte jag ge mitt tycke om sminket so far.

Det finns några saker som jag verkligen kan rekomendera och det är - Kabuki borsten, all cover stick, waterproof eyeliner, Shimmering pencils, Lip Color pennan, fransböjaren, alla puder (vet inte vad alla heter såhär på rak arm), foundation, ögonskuggorna och den svarta kohl pennan. Dessa produkter är verkligen superbra! Älskar även alla tools jag köpte, inte missnöjd med något.

Den vita kajalpennan rekomenderar jag inte. Den fungerar knappt helt ärligt, den bara kladdar utan att ge färg. Ögonbrynspennan är för kladdig för min smak så den fick också ett minus.

Har inte provat mascaran än men den jag köpte var en waterproof, lovar att säga mitt tycke om den också. Likaså lösögonfransarna.  Men so far är jag supernöjd och har haft helsminkning med elf sedan jag fick hem dom (förutom ögonbrynspennan och mascara).

Har ni några frågor om en speciell produkt så fråga! Mina 23 produkter kostade endast 700kr, HELT GALET BILLIGT! Att jag dessutom är nöjd med alla förutom 2 gör allt så mycket bättre. Jag rekomenderar helt klart e.lf!

Kommentarer
Postat av: lina

Hur vet du vilken färg på foundation och puder du ska ha?:)

2012-05-14 @ 21:41:22
Postat av: Maria

Jag har vid ett flertal tillfällen köpt från E.L.F och jag gillar verkligen deras produkter. Men inte mascaran. Tycker inte att den ger så mycket resultat och har för mig att den "klade" lite granna. Men nu är det ca 1 år sedan jag köpte senast från de, så de hade vart intressant att se vad du tycker om de, för de kan ju ha ändrats. Allt annat har jag verkligen varit toppennöjd med!

2012-05-15 @ 01:45:19
URL: http://missredhead.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

är också supernöjd med mitt smink från elf :)

2012-05-15 @ 11:25:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Tänkte höra om storleken på förpackningarna, är det sånna "normala" storlekar på dom, eller är de lite mindre, så att man måste köpa oftare? ;-) tänkte eftersom det är så himla billigt! Står i valet o kvalet ifall jag ska beställa eller ej nämligen!

2012-05-18 @ 17:50:38
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0