ONT, det gör ont.. men det går..

Fasiken, det börjar göra bra ondare och ondare i min cysta nu :( Jag behöver bara nudda magen för att det ska hugga till. När jag sätter mig ner är det värst.. Jag vill verkligen inte att den brister. Har fått konstiga yrselattacker idag också..Skit läskigt. Pilutta den faktiskt! Pilutta pilutta pilutta!

Någon som vet om man måste söka vård ifall den brister? Har läst lite på nätet och där står det att man ska det. Men jag vill inte.. Sitter här och håller tummarna att det inte blir värre än såhär.. Jag vill verkligen inte.......

Kommentarer
Postat av: Kim - mamma till Bo

Ring vårdguiden om den brister!

2010-12-03 @ 23:42:52
URL: http://kimbo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

känner en som haft en, det brukar väl oftast leda till att de spricker tillslut eller nåt.. men det gör bara ont, sen så är det över.. så var det för min vän iaf, hon fick ont, den sprack, sen vare inge mer med det

2010-12-04 @ 00:00:58
Postat av: Ida

Jag hade flera cystor i typ en "vindruvsklase" på ena äggstocken, varav en stor som kanske ett...plommon! Den sprack under ett trevligt tillfälle och jag var övertygad om att det var blindtarmen för jag hade så in i helvete ont! När jag kom in hade jag börjat blöda men det gick över och jag blev fint smärtlindrad, men det ledde till en bukhinneinflammation (blod i buken) så jag fick äta några tabletter en tid efter. Det är väl det värsta som kan hända, bukhinneinflammationen, men dom allra flesta har cystor och jag har fått höra att man ska söka vård ifall man får jätteont, men det går ganska fort över Denise! Jag håller tummarna för dig!

2010-12-04 @ 07:12:27
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: Sanna

Håller tummarna för dig att den inte gör det.



Kram Sanna

2010-12-04 @ 13:57:31
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

uch va läskigt det låter, har dom in på ena sidan eller båda? Känns det i hela magen?

har någon liknande smärta :S hoppas att det inte är samma sak.

2010-12-04 @ 22:09:36
URL: http://latinomamma.blogg.se/
Postat av: Robyn

Om den går sönder så VILL du söka vård, det kan jag lova dig! Jag hade en cysta som gick sönder och det gjorde så ont att jag inte visste vad jag hette (du har ju fött barn, och det är ju iofs värre) men det gör i alla fall fruktansvärt ont. Och det är bäst att söka vård, så att du får den hjälp du behöver! Kram på dig, hoppas den inte brister!

2010-12-05 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0