Ska man tycka så ska man våga stå för det!!


Dessa kommentarer har trillat in och jag blir riktigt förbannad. Inte för att kommentarerna sårar utan för att folk inte vågar stå för vem dom är. MAN FÅR TYCKA VAD MAN VILL men ska man säga något så ska man banne mig våga stå för det. Det gör man genom att visa VEM man är. Jag blir totalt vansinnig på detta. Jag tar inte åt mig längre, har förstått att ni aldrig kommer sluta och fortsätt bäst ni vill men om ni ska tycka något för att sedan uttrycka det så VÅGA visa vem ni är. Varför uttrycka sig såhär överhuvudtaget? Varför klanka ner istället för att formulera era åsikter på rätt sätt? Så länge ni är anonyma är era ord som en fjärt i rymden, INGENTING!

Här nedan är en person som vågar tycka emot mitt beslut ang bröstförstoring men som samtidigt har stake att visa vem hon är, underbara Stina. På så sätt blir kommentaren en kommentar jag inte blir förbannad över. Hon uttrycker sig som man borde. En klok kvinna helt enkelt. Alla tycker vi olika! You GO Stina ♥ Tack för att DU vågar tycka olika :) Kram



Ska man uttrycka sina åsikter så ska man våga stå för det! Annars kan man lika gärna knipa.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hittade din blogg för inte så längesen, den är lovely! ♥ Och du, du är så jäkla bra. Du är stark, även om det kanske inte känns så ibland. Har sett inläggen du skrivit om anonyma kommentarer och då kom jag tänka på, varför inte ändra kommentarsfältet till samma som Kissie har? Kommenterar genom FB.. På så vis slipper du förhoppningsvis dom anonyma elaka kommentarerna :)

2012-05-01 @ 02:08:58
Postat av: Anonym

jo har precis varit med om det, kolla upp ip numret!!



vad är det dem lägger tid på att mobba, roligt liv...

ne tappar suget av bloggandet när man får anonyma elaka kommentarer :/

2012-05-01 @ 07:04:53
URL: http://mittvitabo.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Bra skrivit av er båda. Alla har rätt till en åsikt. Men då ska man stå för den och inte bara slänga ut ngt: jag hatar dig.

All heder åt Stina som har en åsikt, står för den och som formulerar sig på ett bra sätt.



2012-05-01 @ 07:45:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Stina

Meb jäklar i det - att folk inte kan argumentera om vad de tycker. Suck. Man har olika åsikter. Gillar man inte det man läser, så lämna! Jag gillar dig (din blogg)! Jag stannar! Fortsätt vara den du är och kämpa på med din depression! Jag har varit där så jag vet hur det är! Stora kramar!!!

2012-05-01 @ 11:23:50
URL: http://stinan.se
Postat av: jenni - mamma till lukas

Jag har själv funderat på att göra det, samma som du. Men tänker iallafall vänta tills jag fått alla mina barn :) mår man bättre av det och har möjligheten så absolut, däremot är jag inget fan av plastikkirurgi överlag, många missbrukar det tyvärr. Men när det handlar om att lyfta brösten och iallafall få en b kupa ser jag inget fel i det :)

2012-05-01 @ 11:35:34
URL: http://jennidesiree.blogg.se/
Postat av: sandra

Avundsjukan sprutar!!!!! hahaha skrattretande



Jag skulle råda dig att göra operation först när du e klar med graviditeter! jag har själv gjort bröstförstoring och efter det gått igenom 2 grav+ 1 amning. och brösten förändras(inläggen) oerhört av detta, mina är "gropiga" och slappa... jag är väldigt sugen på att göra om mina nu när jag är färdig med barnskaffande :)

Självklart är det ju lite svårt det här, jag vill ju vara en bra förebild och lära mina barn att de är fina som de är, utan operationer i framtiden, men samtidigt måste man få må bra i sin kropp!!! Vi blir i stället förstående mammor som stöttar våra barn i sina framtida beslut :)



Lycka till!!



2012-05-01 @ 11:41:41
Postat av: Sara

Blir så förbannad på anonyma kommentarer!

2012-05-01 @ 16:50:22
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ganska osmidiga kommentarer måste jag då säja. Jag har själv funderat på operation, men det passar verkligen inte i vår ekonomi just nu!



Men en sak jag tänkte på, du mår ju så dåligt nu och med allt som hänt och sådär. Du funderar inte på att vänta tills du mår bättre i dej själv igen? Så att du gör det av rätt orsak, om du förstår vad jag menar. Hoppas du inte missförstår, jag är absolut inte emot det och dina val är dina egna (och du har säkert tänkt igenom dom noga). Men bara en tanke som kom upp :)

2012-05-01 @ 17:11:34
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Caroline

Herregud såna kommentarer folk kan komma med. :O Hoppas du inte tar åt dig av dumma kommentarer.

2012-05-01 @ 18:07:52
URL: http://carloine.blogspot.com
Postat av: Tess

Håller absolut med dig! Man ska stå för det man tycker! Det gör alltid jag även då jag inte håller med någon (som nu i detta fallet).

2012-05-01 @ 18:54:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Natti

Väldigt starkt av dig att stå på dig. Tycker det är löjligt med att folk klankar ner som de gör, varför klanka ner på människor för att råkar tycka annorlunda i en fråga?

2012-05-01 @ 20:33:51
URL: http://blogg.rosed.se
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

åh, man blir så arg på sådana kommentarer som de fyra skrev.. Sånt är så omoget -.-

2012-05-01 @ 21:40:07
URL: http://mezei.blogg.se/
Postat av: Claudia

Herregud Denise, herregud säger jag bara!

För det första är du UNDERBAR! Och en fantastisk mamma, det är uppenbart att dessa onödiga kommentarer skrivs av idioter med allvarliga fel i sina huvuden. De är bara avundsjuka, du är så himla vacker och har två underbara och fantastiska barn! Har absolut inte sätt något sötare barn, och att man ens bara klarar av att säga till någon annan att den är "misslyckad" är helt jävla förbaskat sjukt. Att man inte skäms eller har någon jävla skam i kroppen gör mig så fruktansvärt arg. Jag har tittat in i din blogg då & då och att få se en så fin människa få massa onödiga kommentarer gör mig både arg och ledsen. Och det jag mest blir orolig över är att du ska ta åt dig, för snälla du fina människa gör absolut inte det. Du är för BRA för det! Du har två fina friska barn och en bra man. Ni verkar va en sån underbar familj, även om du har det jobbigt och mår dåligt så spelar det ingen roll, ingen har rätten att säga så fruktansvärda ord. Så snälla du! Ta inte åt dig, lev livet, blogga och umgås med din familj! Ta inte ens och svara på kommentarerna, de är inte värda din tid! Usch asså, att Gud tillåter såna människor här på jorden. Förfärligt! Ursäkta mitt språk men blir så jävla less! Sköt om dig <3

2012-05-02 @ 20:20:36
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Jag fattar inte heller varför man ska yttra sig om man ändå inte vågar stå för det men tycker, personligen är jag för operationer så länge det inte går för långt. Har sedan innan mina graviditeter planerat en bröstförstoring men nu blir det förstoring/lyft och det lutar åt en vårtgårdsförminskning med för det enda stora som finns kvar av mina bröst just nu är bröstvårtorna dom växte sig gigantiska under graviditeterna :S Men det bli när barnafödandet är klart och det dröjer ett tag till.

2012-05-03 @ 00:56:52
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hur känns tanken på op, är den lika stark idag

2012-05-03 @ 07:47:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Lollo

Hejsan har kollat runt din blogg. och den e fantastisk, Det är du också som som är stark och orkar med allt detta. dock är dina barn jäätte sööta, Fina ögon har dom speciellt!. Men bry dig inte vad andra tycker och säger. Duvet bäst själv vad som är bäst för dig själv. Jag själv tycker du inte behöver operera dina bröst. men om du vill det så varesgod Lycka till!

2012-05-04 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0